Amsterdam is filled with these live in boats, and low profile for the bridges, I live in the knock-off city of New Amsterdam.
It's kinda high end house boat, and with a tug shape, all weather, but the cockpit is a convertible canvas and the mass folds down for low clearances.
Like the fighter jets in the 1960's, they where not good fighters, or good bombers when you made a hyber function.
Anyone rememeber the German
http://www.amphicar.com/ ? poor for a car and poor for a boat...... water upto the door handles?... crazy.
This boat fits a lot of fuctions into a hull, and the outside shape is the end result..... like the rear gang plake hanging off.
But, to be fair, the Maxum triple deck sedan bridge is an abortion on the waves in my opinion.....
Amsterdam is gevuld met deze live in boten, en een laag profiel voor de bruggen, ik woon in de knock-off stad Nieuw Amsterdam.
Het is een beetje high-end woonboot, en met een ruk vorm, alle weersomstandigheden, maar de cockpit is een cabrio canvas en de massa plooien naar beneden voor een lage vrije ruimte.
Net als de gevechtsvliegtuigen in de jaren 1960, waren ze niet goed vechters, of een goede bommenwerpers toen u een hyber functie.
Iedereen rememeber de Duitse
http://www.amphicar.com/? slecht voor een auto en een slechte voor een boot ...... water tot aan de deurgrepen? ... gek.
Deze boot past bij een veel fuctions in een romp, en de buitenkant vorm is het eindresultaat ..... net als de achterste bende plake opknoping uit.
Maar, om eerlijk te zijn, de Maxum triple deck sedan bridge is een abortus op de golven naar mijn mening .....